Podpora programu Elnec v Linuxu (bylo: Re: [OT] praca, programovanie vo Visual Basic 6)

Středa Září 26 10:34:54 CEST 2012

Dne 26. září 2012 8:44 Josef Štengl <ok1ced na nagano.cz> napsal(a):
> Neskočíte, laciné nástrahy považuji za zbytečnou ztrátu času :-).
>
> Možné to je, netuším (a tlačítek na myši mám 9 a na rozdíl od windowsů jsem
> jen připojil a běžely všechny a tak jak jsem očekával :-).

9 tlačítek? Normální člověk nemá ani tolik prstů na jedné ruce ;-) Já
mám na myši 5 tlačítek a běhá mi to ve Windows.

> Já zjišťuji jak rozběhat čtvrté tlačítko u myši ve Win a  podobně v práci
> (samozřejmě pracovní Win). Jinak by mě to kolidovalo s volným časem a tak
> dobře mě neplatí.

Microsoft na to má svůj software (Intelipoint), ale ten funguje jen s
MS myšmi, pokud vím. Ale existuje X-Mouse, který by měl fungovat pro
jakoukoliv myš.

Pavel Kadečka.