Podpora programu Elnec v Linuxu (bylo: Re: [OT] praca, programovanie vo Visual Basic 6)

Na navrhpcb na gmail.com
Středa Září 26 00:49:31 CEST 2012

A ten linux je dnes v kazde lepsi televizi a set top boxu tam uz jsou v lepsich kodelech zabudované i klasicke web browsery... Ruzne rss pluginy jsou i ve středních modelech - to je otazka jak zkoumané statistiky toto rozlisuji... Já tedy na browsovani desktop uz vubec nepoužívám...

Odesláno z iPadu