Podpora programu Elnec v Linuxu (bylo: Re: [OT] praca, programovanie vo Visual Basic 6)

Na navrhpcb na gmail.com
Úterý Září 25 23:16:31 CEST 2012

Ot: Zapomínáte že prumerny uzivatel počítače neni geek jako vetsina v teto diskusi.. Takze já si myslim že tech <  5% je tak nejak objektivni a na zkoušení dnesniho desktop linuxu nemam ani chut ani silu a ani potrebu ()i kdyz mi liňuxaci tvrdi jak dnes uz je to vymakane tak jim neverim), i kdyz existuje spousta duvodu pro jeho pouziti, tak na desktopu je to (mimo penez) jen velmi malo duvodu a bohuzel snahy 1% geeky na tom nic nezmeni.

Kdyby tom bylo jinak, tak by prece ty ovladače pro linuxy byly samozřejmostí :-) že nekdo vyviji hry pro linux mě docela překvapuje. Neni tam duvod treba nejake velke herní ligy, herny apod.? Franta Pařan si linux dávat těžko bude...

Odesláno z iPadu