Podpora programu Elnec v Linuxu (bylo: Re: [OT] praca, programovanie vo Visual Basic 6)

Na navrhpcb na gmail.com
Úterý Září 25 20:34:29 CEST 2012

já jen rikam ze asi nenastala doba, kdy bude významná cast lidi mit na stolním pocitaci linux, az to překročí 10%, tak mi reknete :-). Na vetsine desktopu jsou a dlouho jeste budou podle mě wokna

Odesláno z iPadu