OT: dTest apod. (souvislosti)

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Září 25 10:47:59 CEST 2012

No, co to znamená "pšenka nekvete"?

Ten server (a ještě víc tištěný časopis) závisí výhradně na tom, kolik
lidí si ho předplatí.

Zásadně nepracuje s reklamami, čímž je nezávislý. Tím ovšem přichází o
finance...

Pokud to stádo neakceptuje (nepochopí, nevímco...) a pasivně čeká, že
"někdo něco zařídí" (pokud možno zdarma a to něco by měl být ráj na
zemi), pak se samozřejmě nic nestane.

Resp. vlastně stane: někdo ten volný prostor využije a dle úrovně své
morálky (nedělám si nejmenší iluze) nějakým způsobem začne uzurpovat
peníze, moc atd.

Demokracie (ve všeobecném slova smyslu) je založena mj. na tom, že se
každý jednotlivec STARÁ, ne že ČEKÁ, až se postará jiný. Tím se
eliminují šmejdy (nejen hmotné).

No a jestliže to tak nefunguje, je třeba nepodřizovat se, neohýbat záda,
nezavírat oči a uši, ozývat se, bouřit se, bojovat....ne sedět a čekat.

Jiný způsob neexistuje.

Prostě každý svého štěstí strůjcem, jestli tohle někomu nedochází,  jeho
smůla.

Polemizovat nebudu, pro mě se jedná o uzavřenou záležitost (howgh).

---
Jirka