mierne OT: Uz ani ten obycajny telefon nie je ten stary dobrytelefon co byval...

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Úterý Září 25 09:52:04 CEST 2012

Schválně nebo nevědomky :-)? Je to ale skoro jedno, pokud se třeba
bavíme o dominantních firmách typu Telecom, tak zájmy všech zůčastněných
v takové firmě jdou velmi často křížem proti sobě, takže taková "chyba"
jedněm pomůže a druhým uškodí, na zákazníka se z důvodu faktické či
uměle vytvořené dominace nehledí.
Je ale s podivem, že serverů typu D-test, které by situaci se šmejdama
mohly částečně napravit moc pšenka nekvete, ale moc si nedovedu
představit situaci kdy by nějaký server přišel na to, že se nějakému
automobilu velmi známé značky samy za jízdy otevírají dveře a co by se s
takovým serverem tímto zveřejněním stalo když k automobilovému průmyslu
téměř všichni shlíží jako ke všehospasiteli. V tomto smyslu opravdu do
budoucna nelze být přehnaným optimistou.
S pozdravem,
Miloš Dašek