OT: vyhledavani na ebay

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Září 25 09:34:42 CEST 2012

Už mě štvalo, psát a klikat jak trotl, ikdyž sem na to měl vyhledávací
políčko v browseru, prostě tohle neuměl:

http://unas.ath.cx/pomucky/ebay_BIN_eu_cz.htm

Ebay neumí nastavit jako odesílací zemi EU, takže jsou tam snad všechny (ten
seznam jsem dělal na rychlo, tak pokud tam je něco co není v EU nebo naopak
chybí, tam mi to dejte vědět).

Pokud je "shipping not specified", tak v některých případech do CZ poslat
podle záložky shipping umí, ale někde v podmínkách prodejce je že neposílá
nebo se S/H musí na dotaz, ikdyž to takhle jde objednat, prodejce bude
kvičet.

Ještě by to chtělo nějaké slovníkové API, kde by se dalo hledané přeložit do
cílového jazyka, nevíte o nějakém?

Protože víc hlav víc ví, dejte do placu jak vyhledáváte vy, případně jaká
zaškrtávátka doplnit. V advanced search nejsou všechny volby co toto hledá
(např. cílové místo CZ), ten dotaz používám už dlouhé roky, tenkrát to v

Technická - jede to pod zopem v dtml, takže se nemusíte pokoušet to
hacknout, prostě to nejde, zeptejte se nejbližšího crackera co udělá, když
potká zope. Jo, snaží se získat heslo. Ikdyž dneska rychlokvašky používají
techniky co obchází zabezpečení, tak možná už pár háků zkusí.

Jo a tohle hledání vám ukousne hodně ramky, tak se na to připravte :-D