OpenOCD vs AT91SAM9260

Úterý Září 25 08:45:09 CEST 2012

Zdravim, ma nekdo hlubsi zkusenosti? Rozhrani je ve stylu JTAGUSB, cili
prosty FT2232 primo na desce s CPU, to zda se chodi OK.
Celkem se mi to kolem pulnoci podarilo rozchodit, problem je, ze mi ten
previt nechce zavolat event handler reset-init, reset-start to normalne
vyvola. Misto reset-init to machruje s nejakymi operacemi kolem stw a
cp15, ktere se nejak zadrhavaji na timeoutech - coz je asi dusledek
toho, ze CPU bezi na 38kHz bez inicializace oscilatoru... Kdyz script
upravim a proceduru pro inicializaci vyvolam z terminalu, tak probehne
normalne a vse funguje ryche jak ma, dokonce i SDRAM.
Uz jsem si stahnul zdrojaky, ale k tomu se dostanu zas vecer, tak kdyby
me nekdo nakopnul spravnym smerem... Pochopil jsem z nich zatim spravne,
ze reset sekvence se ridi nejakym skriptem s priponou .tcl??? Tam zda se
zavisi volani reset-init na stavu predchozich operaci.