mierne OT: Uz ani ten obycajny telefon nie je ten stary dobry telefon co byval...

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Úterý Září 25 04:38:56 CEST 2012

Zdravim,
  to bude rozhodne VoIP telefon. Normalni telefony jeste existuji, ale ty
VoIPove vypadaji prakticky stejne, poznaji se podle toho, ze misto dvoudratu
s koncovkou RJ11 maji ethernet s RJ45 a obvykle jeste sitovy adapter, ale
ten nemusi byt, pokud se napaji pres PoE.
  U VoIP je samozrejme tato porucha mozna, ten telefon se do site registruje
podobne jako mobil a muze se stat, ze z nejakeho docasneho duvodu se mu ta
registrace nezdari, telefon se pak chova tak, jak pisete - napred nashromazdi
cislo k volani a pak se pokusi ho uskutecnit a kdyz zjisti, ze to nejde, tak
da congestion tone - rychly obsazovaci ton. Reboot zpusobi, ze provede novy
pokus o registraci a pokud se zdari, funguje dal. On by se mel po pravde
receno pokouset registrovat opakovane, dokud se mu to nepodari, ale bohuzel
mohou byt ruzne chyby ve firmware a zrovna ty Gigasety ho nemaji nijak dobre
odladeny.
  Zdravi Pavel