BLDC bridge 24V, 10A - kde koupit?

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Pondělí Září 24 20:44:43 CEST 2012

S panem Vickem plně souhlasím. Ochrana proti generovanému napětí
je naprostá nutnost.  Je s podivem, jak účinná je zpětná generace
napětí při brzdění
BLDC motoru.  My to máme tak, že "komutátor" z půlmůstků s FETy
pracuje i při brzdění a odvádí generované napětí zpět do společného zdroje,
který je navíc chráněn specielním obvodem, který požere energii, když
se překročí
určitá úroveň napětí na zdroji.
ZZdroj musí samozřejmě být schopen přežít na výstupu větší napětí, než
dává on sám.