Re: Ochrana napájení

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Pondělí Září 24 17:15:10 CEST 2012

Neco v jakem smyslu? Ma to zdroj odpojit, nebo to ma prepeti omezit?
Neco je treba i tohle...  http://cds.linear.com/docs/Datasheet/1696f.pdf

Jinak jestli je to desticka s procesorem a malou spotrebou, tak bych mozna
dal na desticku 3.3V LDO a na zdroji trosku napeti zvednul. Nevim, co se
tim cokoliv mysli...

Kazdopadne pokud je potreba chranit desticka, tak bych dal ochranu na
desticku a nebude potreba myslet na to, ze se ochrana musi prendavat ze
zdroje na zdroj.

PK.