BLDC bridge 24V, 10A - kde koupit?

Ondřej Staněk ostan89 na gmail.com
Pondělí Září 24 15:27:56 CEST 2012

Máme v robotovi olověné baterie, pro motory budou vyhrazené dvě 12V v
sérii, ostatní elektronika bude napájena z další 12V baterie a notebook
poběží z vlastní baterky.

Původně jsme mysleli že gate drivery FAN7382 budeme napájet ze stejné
baterie jako motory, napětí snížíme lineárním regulátorem na 15V. Nyní
to však vypadá tak, že FAN7382 budeme napájet z oddělené 12V olověné
baterie, stejně jako ostatní elektroniku.

Objednali jsme další gate drivery a rychlé ochranné diody k FETům. Gate
drivery budou odděleny tlumivkou 20uH, 100uF elektrolytem a 1uF fóliovým
kondenzátorem. Navíc tam dáváme zenerovou diodu 18V která svede
případnou špičku aby to znova nehořelo.
Dodrátujeme pořádně zem a naletujeme lowESR kondenzátory přímo na vývody
gate driverů.
PWMkovat budeme spodní gate místo horních.

Děkuji všem za podnětné připomínky!

Zdravím,

Ondřej Staněk