OT: Dotaz - dobrý 12V zdroj

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Září 24 14:37:04 CEST 2012

Zdravím,
  ano, máme muzeum. A jsem rád, že ho máme. Dnes už se na funkční voličkovku
podíváte jen velmi vzácně. A studentům se to moc líbí, rozhodně víc, než
obyčejné PC s Asteriskem, které tam samozřejmě máme taky :-). Ale chci tam
mít zástupce všech generací ústředen. Ta P51 je jen velmi malý model pro 10
účastníků a 2 současné hovory, ale má všechy části, které má správná P51
mít včetně volacího stroje.
  A zrovna včera jsem domluvil s kamarádem, že nám tam dlouhodobě zapůjčí
svoji vlastní ústřednu s křížovým spínačem - ta nám zatím, jako zástupce
systémů 2. generace, chyběla.
  Co se trvalého provozu týče, ano, chci to mít puštěné trvale. Jednak ta
zařízení jsou na to zvyklá a běží lépe - pokud je vypnete, za půl roku skoro
nefungují a musíte se jim věnovat i pár dní, než jsou zase fit. A druhak
jsou samozřejmě všechny ústředny dnes zasíťované a dostupné zvenku, pokud
takže není problém, pokud má někdo zájem, si poslechnout, jak to znělo před
pár lety, když někdo telefonoval. Uvažuji i o instalaci webkamery, takže by
si případný zájemce mohl nejen zavolat, ale ještě i pozorovat, jak se cukají
voliče.
  Mimochodem, pokud by někdo náhodou měl info o tom, že někde v opuštěném
úřadě, kanceláři, fabrice, skladu... visí na zdi, stojí na zemi, případně
se jen tak válí nějaká takováhle krásná věc, ať mi dá prosím vědět dříve než
sběračům kovů :-). Určitě pro ni najdu buď já nebo nějaký jiný zájemce,
kterých několik znám, důstojné umístění, kde bude moci trávit své
morální stáří (ačkoliv fyzicky to bývá ještě relativní mladice :-) ). Jenže
mám obavu, že všechny tyto "zvonečkové víly" byly už přetaveny na karosérie
aut, hlavně tanků, případně kdovíco jiného...
  Zdraví Pavel