Podpora programu Elnec v Linuxu (bylo: Re: [OT] praca, programovanie vo Visual Basic 6)

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Září 24 10:58:55 CEST 2012

jasne proto jsem musel do NB s 1GB RAMky musel dodat jeste dalsi 2GB aby
se dal provozovat TB a na nem 3 mailove ucty, protoze NB vic swapoval
nez delal co mel. ;-)

Prestante tady prosim vas malovat linux na ruzovo. W7 nabihaji uplne
stejne rychle jako Ubuntu 12.04. Narokama na HW mi to prijde take obdobne.

Objem aktualizaci je u linuxu vetsi - notebook se mi aktualizuje
prakticky ob den - jsou to vetsinou desitky MB aktualizaci.

W7 jsou uz velmi dobrej OS a nechapu proc by se mel kazdych pul roku
preinstalovavat - prosel jsem vsema verzema woken od win 3.0 ani na
jednech nebyl problem je tam mit do instalace nove verze. Pokud do nich
clovek nestoura a pouziva je tam nemuze mit problem.
Rozhodne je vyssi pravdepodobnost, ze nastane nejaky neresitelny problem
na linuxu, nez na win.
Pisu to jako provozovatel a spravce pomerne rozsahle sbirky HW a OS a
prislusnych SW (jak doma tak v praci).

Radek Vicek