BLDC bridge 24V, 10A - kde koupit?

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Září 24 10:31:21 CEST 2012

Tak z toho co zde zaznelo je otazka napajeni cira spekulace - z toho
schematu to jasne neni. Pokud to je nejaky autonomni stroj tak to pojede
vsechno z jednoho napajeni. Co kde a kam muze projit i pres ruzne
stabilizatory je otazkou.
Ty spicky generovane civkama chodi prave i po tech spolecnych GND. Pak
staci blbe pospojit zem driveru s napajenim, motorem a rizenim a je
vymalovano - lokalne zem odplave a na napajeni budice budou chvilkove
treba desitky voltu.

Take je mozne, ze budice muzou odejit, jen kapacitni vazbou uvnitr
mosfetu a prenosem spicek do gate.

Kdyz jsem jeste stoural do vyvoje driveru pro krokace tak jsem se
setkaval velmi casto s lidma co mi psali, ze si koupili to nebo ono a
nadavali na vyrobce IO, ze se jim hori 2A svaby na moturkach 0.5A a ze
to jsou smejdy. Pritom jinym lidem chodili bezne do 2A bez problemu.

Takze pokud to jde tak je treba tyhle zalezitosti eliminovat uz v zarodcich.

Radek Vicek