BLDC bridge 24V, 10A - kde koupit?
Ondřej Staněk
ostan89 na gmail.com
Neděle Září 23 23:02:55 CEST 2012
On 23.9.2012 21:41, Petr Kubáč wrote:
>
>> Ano, prodlevy jsou dostatečné, to proto že jsem si to zjednodušil a
>> nepoužívám "Active
> >Freewheeling", tzn. PWM signál jde vždy jen na jeden z horních FETů,
> k němu se otevře
>> nějaký jiný odpovídající spodní FET. Ty spodní FETy jsou otevřeny po
>> celou dobu než
>> se změní fáze - rotor motoru se pootočí a já dostanu novou pozici z
>> Hallových senzorů -
>> upravím generování PWM podle tabulky, viz dokument níže:
>
> No tak to jste patrne uderili hrebicek na hlavicku
>
> Vite jaky je naboj ve vasich nabojovych pumpach (kondech C2, C7, C9 ?)
>
> Vydrzi tento naboj udrzet horni FET otevreny po celou dobu cyku (do
> prepnuti vinuti na BLDC?)
>
> Kmitanim hornimi FETy nabijite a vybijite kapacitu gate spinaciho
> FETu a tim plytvate nabojem na C2, 7, 9 jste si toho vedomi ?
>
> Prepiste software s ohledem na to aby pravidelne kmitaly oba FETy a
> vse bude v klidu (?!?)
Dobře, takže je potřeba pravidelně otvírat i spodní FETy aby se
kondenzátor v nábojové pumpě nabil, rozumím tomu dobře? Software už na
to mám připravený, jen jsem to ještě netestoval - nechtěl jsem jít do
rizika že ty FETy prostřelim. Mohlo PWMkování horního FETu, zatímco
spodní byl furt neaktivní, být důvod proč ty drivery hořeli? Podotýkám,
že řízení motorů chvíli fungovalo (cca 10s), ale pak odešel gate driver.
V případě že budu otvírad i dolní FET tak tam ale musím dát nějaký
dead-time, mezi tím než se zavře horní a otevře spodní. Jaký deadtime
byste doporučili (pro naše zapojení,
http://umornik.ostan.cz/schema_bridge_FAN7382.png ) ?
Díky,
Ondra Staněk
>
> Mimochodem z toho duvodu jsem u robotu radeji sel cestou P-FETU v
> horni vetvi i kdyz vyber P-FETU je des-bes....
>
> Zdravi Petr Kubac
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
Další informace o konferenci Hw-list