Re: Jak na křivku

Marek Peca marek na duch.cz
Neděle Září 23 22:05:43 CEST 2012

On Sun, 23 Sep 2012, Marek Peca wrote:

> gnuplot
> -- naposled jsem si tim delal napr. sablonu pro opracovani trubky pro
> napojeni na jinou trubku.

Zapomnel jsem napsat, co je pro neuzivatele Gnuplotu asi nesamozrejme.
Gnuplot, ac ma vystupy do mnoha vektorovych formatu vcetne PostScriptu a
odrud, _nezajisti_ za vsech okolnosti definovane meritko -- proste
odpocatku to umet nema a snahy meritko v nejakych obecne platnych
jednotkach delky tam nejsou.

Proto jsem pouzil nasledujici postup: krivuli/tvar jsem dal vykreslit na
terminal "dxf", DXF soubor nacetl v CADu (konkretne to byl Qcad, sragora,
ale na neco postacuje) a tam pouzil fci meritka. Chytil jsem se na mriz
os, ktera je v jine hladine, nez kyzene tvary, takze jde pak vypnout.

MP