RE: ověřování probíjení doutnavkou?

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Neděle Září 23 22:04:33 CEST 2012

Dobry den,
tohle je vlastnost vetsiny "novych" spinanych zdroju.
Jedna se o kapacitni prenost z primarni casti do sekundarni.
Proud je bezpecny, ale je citit, tusim ze v normach je povoleno
0.5 mA.
Delaji to snad vsechny spotrebice (videa, DVD prehravace, ...).

V prumyslovych instalacich to resime tak, ze minus spojujeme s PE,
protoze jinak se nedomerite na analogovych vstupech, nebo komunikacnich
sbernicich.

Sekundarni efekt je, ze takove zapojeni vyzaduje striktni galvanicke
oddeleni
mezi rozvadeci.

Slavek

PS: Konstrukteri systemu INESL/FOXTROT gavalnicke odedekleni neuznavaji, ale
to je na jinou diskuzi.

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.
Sber a vyhodnoceni dat ze stroju a laboratori
systemem MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Adresa:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158