BLDC bridge 24V, 10A - kde koupit?

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Neděle Září 23 21:41:13 CEST 2012

>Ano, prodlevy jsou dostatečné, to proto že jsem si to zjednodušil a
>nepoužívám "Active
 >Freewheeling", tzn. PWM signál jde vždy jen na jeden z horních FETů, k
němu se otevře
>nějaký jiný odpovídající spodní FET. Ty spodní FETy jsou otevřeny po celou
>dobu než
>se změní fáze - rotor motoru se pootočí a já dostanu novou pozici z
>Hallových senzorů -
>upravím generování PWM podle tabulky, viz dokument níže:

No tak to jste patrne uderili hrebicek na hlavicku

Vite jaky je naboj ve vasich nabojovych pumpach (kondech C2, C7, C9 ?)

Vydrzi tento naboj udrzet horni FET otevreny po celou dobu cyku (do prepnuti
vinuti na BLDC?)

Kmitanim hornimi FETy  nabijite a vybijite kapacitu gate spinaciho FETu a
tim plytvate nabojem na C2, 7, 9 jste si toho vedomi ?

Prepiste software s ohledem na to aby pravidelne kmitaly oba FETy a vse bude
v klidu (?!?)

Mimochodem z toho duvodu jsem u robotu radeji sel cestou P-FETU v horni
vetvi i kdyz vyber P-FETU je des-bes....

Zdravi Petr Kubac