MplabX projekty

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Neděle Září 23 19:15:53 CEST 2012

Zatím 8bit, ale chtěl bych to použít i výš.

Když tvůrce upozorňuje že "
     /* This code stub shows general interrupt handling.  Note that these
     conditional statements are not handled within 3 seperate if blocks.
     Do not use a seperate if block for each interrupt flag to avoid run
     time errors. */"
  a dále mezi direktivama #if - #endif, tak jsem chtěl vědět jestli
převedení preprocesor direktivy na podmínku nemá jakýkoliv vliv na
výsledek projektu příp. proč to tak je. Jak říkám, připravuju to na
použití, kdy něco takového řešit už nebude čas.
S pozdravem,
Miloš Dašek