Kde sehnat vibrátor

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Neděle Září 23 18:47:14 CEST 2012

On Sun, Sep 23, 2012 at 06:05:11PM +0200, Ales Prochaska wrote:
> Sháním vibrátor, takový ten motorek s excentrem (nebo i na jiném
> principu), např. http://www.ifixit.com/iPhone-Parts/iPhone-4-Vibrator/IF182-014?utm_source=ifixit_guide&utm_medium=guide_intro&utm_content=required_items&utm_term=iphone_4
> Nějaký malinkatý, jako je v nových mobilech. Ale nechci to získat
> nějakým guerillovým způsobem, jako nakupovat náhradní díly pro určitý
> mobil nebo kupovat na eBay nebo tak. Nevěděl byste někdo o dodavateli,
> který to prodává jako regulérní součástku? Mně se nějak nedaří to
> najít.
>
> Děkuji.

> [...]

Zkuste se podivat na mailing-list od projektu GTA04, resilo se to tam, ze
jsou firmy, ktere dodavaji takove ty drobotiny do mobilu (mikrofonky, repracky,
a prave taky motorky na vibracni vyzvaneni).

P.S. Jste si opravdu jisty, ze se tomu nadava "vibrator"? Aby vam pak pan Gugl
nevyplivnul jine veci...

P.T.