Podpora programu Elnec v Linuxu (bylo: Re: [OT] praca, programovanie vo Visual Basic 6)

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Září 23 00:13:45 CEST 2012

 23.9.2012, 0:10:32

Do strategie firmy Valve (ani jene firmy) prirozene nevidim, ale mozna
je odpovede primo ve vasem prispevku. Treba nejde primarne o Linux ale
o OpenGL a linux je jen ke zmateni nepritele.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz