Spinaci tranzistor 3A

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Září 22 22:39:43 CEST 2012

 22.9.2012, 22:32:06

Da se udelat ledacos. Treba spojit vice hradel paralelne, misto bezne
4011 pouzit nejake budice typu 4050, da se dokonce misto 4xxx pouzit
74HCxxx .... Pravdepodobe by upne stacilo, pouzit vhodny tranzistor.
Jenze ja mam cim dal intenzivnejsi pocit, ze tazateli jde o neco uplne
jineho nez vyresit problem s tranzistorem, ktery je navic asi jen
myslenkovou konstrukci.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz