ot: stopkova freza

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Sobota Září 22 18:27:30 CEST 2012

take prave planuju horni frezku a prave moznost upnout 12mm "stopku",
bude jeden z hlavnich parametru.
tak ono u kdyz vezme clovek do ruky sroub 8mm a 12mm, ma urcitou
predstavu o rozdilu velikosti namahani.
no a oni asi vedi proc, na "stopku" 8mm patri max. xxx nastroj ... :-)
snad ..
v ty 12mm se dela spousta zajimavejch kousku co v mensim neni vudec.
t.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Ales Prochaska
Sent: Saturday, September 22, 2012 5:59 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: ot: stopkova freza

V prumeru 8 mm to asi bude trochu problem sehnat. Nahledl jsem do
strojarskeho katalogu (na drevo nic nemam) a nejdelsi podobne co meli je
8x38 mm HSS-Co8 (tribrita na hlinik). Ve vicebritem provedeni by nebyl
problem ji sehnat, ale jednak je zcela neprimerene draha (2000 a vice),
jednak by se dala pouzit na odebrani tak jednoho milimetru do strany,
protoze to drevo by jinak hned ucpalo mezizubove mezery. Takze to asi
znamena predhrubovat na nekolikrat jinou frezou.

Ales Prochaska

> Jestli nakonec nebude jednodussi koupit horni frezku co umi klestiny
12mm: