ot: stopkova freza

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Sobota Září 22 17:58:43 CEST 2012

V prumeru 8 mm to asi bude trochu problem sehnat. Nahledl jsem do
strojarskeho katalogu (na drevo nic nemam) a nejdelsi podobne co meli
je 8x38 mm HSS-Co8 (tribrita na hlinik). Ve vicebritem provedeni by
nebyl problem ji sehnat, ale jednak je zcela neprimerene draha (2000 a
vice), jednak by se dala pouzit na odebrani tak jednoho milimetru do
strany, protoze to drevo by jinak hned ucpalo mezizubove mezery. Takze
to asi znamena predhrubovat na nekolikrat jinou frezou.

Ales Prochaska