Podpora programu Elnec v Linuxu (bylo: Re: [OT] praca, programovanie vo Visual Basic 6)

Jan Puobis, Elnec jpuobis na elnec.sk
Sobota Září 22 16:33:53 CEST 2012

Dobrý deň,

> Já mám jinou technickou: pane Puobiši, o funkčnosti vašich ovládacích programů v Linuxu pořád neuvažujete?

Určite nie v blízkej resp. strednej budúcnosti. Nejako to nezapadá do našich plánov do budúcnosti. Treba niečo nechať aj konkurencii, nie ;-) ?

> Nebyla by nutná nativní linuxová verze, stačila by funkčnost pod Wine...

Kedy si kolegovia skúšali náš SW spojazniť pod WINe ale kôli nejakým problémom to nechali. No a ako všade, vývojové kapacity sú limitované a momentálne máme dôležitejšie úlohy.

> Existuje krásný aforismus:
> Kdo chce, hledá způsob;
> kdo ne - hledá důvod.
> (c) František Vláčil

Nie som si celkom istý, či podnikanie je otázka len chcenia a nechcenia. Očakávaný pomer zisku a nákladov je pre túto úlohu nízky, ba možno až menej ako jeden. A ako som nepriamo povedal vyššie, úlohy na ktorých pracuje vývojový team nám ziskovosťou celkom stačia.

> No a tak jsem si nakonec koupil Asix Presto, kde už onen způsob hledali
> a našli (http://www.asix.cz/supp_linux.htm), běhá to jak z praku...

Fajn že máte riešenie ... .

S priateľským pozdravom,
Ján Puobiš