Spinaci tranzistor 3A

Sobota Září 22 16:33:41 CEST 2012

Složité to není, když víte co s tím. Takže kdyby to mělo být frajersky
mrňavé, tak třeba IRLML8244 v SOT23, mají ho v TME. Pro menší ztráty
bych tam ale raději dal něco v SOT8. Předpokládám že ten PIC snese
napájení 5V a že má komplementární výstup (nedělám s nima). Impulzně se
bude jeho max. výstupní proud překračovat, ale to by mu snad nemělo
vadit. Hlavně to chce dobře blokovat napájení. Nebo pak nějakou dvojici
tranzistorů s menší vstupní kapacitou jako budič, třeba BSS123 a BSS84.
Ale pak je jedno, jestli to budete budit z picu, nebo z nějakého 40xx.
Anděl