lepidlo kov-kov do 300 C

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Sobota Září 22 15:42:51 CEST 2012

Bohuzel topne teleso pekarny, ktere je pri peceni rozpalene do cervena, je obkrouzene prave kolem tech unasecu (vzdalnost cca 3 cm) presne v jejich vysce pod dnem nadoby. Na hridelkach jsou uvnitr nadoby pouze volne nasazene (spoj se slusnym tepelnym odporem) hlinikove poteflonovane hnetaci metly, a kdyz se v tom ten chleba upece, prave kolem nich ma nejtlustci a temer pripalenou kurku. Takze je tam pekne horko, merit to nebudu, ale odhaduji to na tech unasecich ve vrcholu peceni na 250° C, proto jsem s rezervou 50 ° psal 300.

Ale sroubkove reseni se mi zamlouva (protaceni nebude problem, protoze si udelam svuj novy tlustci plech).

 Jakub Serych