ot: stopkova freza

David Belohrad david na belohrad.ch
Sobota Září 22 14:34:58 CEST 2012

Tohle vypada jako vhodny kandidat,kdubych na to dostal nejak to lozisko. Balu mi poradil hoffmana. Vypada to na dobry nastroj, ale ope mu chybi lozisko. $% se to k tomu nejak pridelat? V opacne pripade bych asi nekde nechal vybrousit ten s 12mm stopkou

http://www.outils-machines-haumesser.com/vente-outillage-achat-outillage-meches-m112.html