MECH: lepidlo kov-kov do 300 C

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Sobota Září 22 11:37:19 CEST 2012

Měla by se dát koupit náhradní hnětací nádoba, jak jsem sháněl na
Moulinex, narazil jsem na různé typy.
To sváření bych tak nezatracoval, jestli půjde připojit kostra k
unašeči, mohlo by to jí bodnout menší elektrodou a poněkud větším
proudem, ložiska bývají mosazná s různými těsněními hlavně nahoře, pokud
je ložisko skutečně z plastu, tak ta skála asi bude, alespoň v případě
té nádoby nejpravděpodobnějším řešením :-)
S pozdravem,
Miloš Dašek