Pomoooooc! Re: USB JTAG pro XILINX?

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Sobota Září 22 00:08:05 CEST 2012

Tak!

Před nějakým časem jsem si koupil tento čínský klon DLC9G.

> http://www.ebay.com/itm/Xilinx-Platform-Cable-USB-CPLD-FPGA-USB-download-ca
> ble-/120927703340?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1c27da512c

Bohužel teď se mi ho nějak povedlo znefunkčnit při pokusu o update obsahu CPLD
uvnitř.

Během uploadu impact vytuhnul a když se ani do hodiny nerozeběhl (v dalším
návodu psali, že ten upload může trvat desítky minut), tak jsem to vyškubl z
USB a od té doby si sice načte firmware do CPU, ale impact ho nenajde :-(

Kdyby měl někdo podobnou zkušenost s dobrým koncem, budu vděčen za informace.

Jakub Ladman

Postupoval jsem podle následujícího postupu:

1. Install latest iMPACT software
2. Connect the USB Programming cable to the USB port of the PC.
3. Open DOS window and set the following environment variable to true by
typing the command on the DOS prompt:
SET XIL_IMPACT_ENV_USB2_FORCE_CPLD_UPDATE=TRUE
4. Type, IMPACT on DOS prompts to invoke iMPACT software.
5. When IMPACT will open please cancel the project load windows and double
click on the “Boundary Scan” icon in Flow window.
6. Select the source of the "Platform Cable USB" cable by selecting menu ->
“output” -> Cable setup -> -> Communication mode -> Xilinx USB cable -> and
press OK.
7. IMPACT software will show you the Warning message “WARNING: iMPACT -
Platform Cable USB firmware must be updated. This operation may take up to 10
seconds. Please do not stop the process or disconnect the cable prior to
completion. The cable STATUS LED will be RED for the duration of the update
process.” press OK and wait for the update to be completed.
8. Once the update completed, please “Exit” iMPACT
9. Go to DOS prompt windows which is already open and SET the environment
variable to false:
SET XIL_IMPACT_ENV_USB2_FORCE_CPLD_UPDATE=FALSE
10. Exit the DOS window by typing exit on the dos prompt (this is very
important).
11. That’s it !! the USB firmware is updated.
12. Please refer online for more information on Cable USB FAQ.

Dělal jsem to v práci na Win7 s impactem z balíku ISE14.2.

Tak nevim co se mohlo stát, mám v plánu zkusit CPLD smazat hrdzavým klincem do
paralelního portu, co jsem používal před tím nákupem a pak to zkusit znovu,
jestli se to nepokusí znovu uploadnout.