Podpora programu Elnec v Linuxu (bylo: Re: [OT] praca, programovanie vo Visual Basic 6)

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Září 21 12:18:55 CEST 2012

Já mám jinou technickou: pane Puobiši, o funkčnosti vašich ovládacích
programů v Linuxu pořád neuvažujete? Nebyla by nutná nativní linuxová
verze, stačila by funkčnost pod Wine...

Ano, přečetl jsem si kdesi kdysi Vaše poměrně rozsáhlé zdůvodnění, proč
ne. Jen mě napadlo, jestli se třeba mezitím něco nezměnilo...

Existuje krásný aforismus:

Kdo chce, hledá způsob;
kdo ne - hledá důvod.
(c) František Vláčil

No a tak jsem si nakonec koupil Asix Presto, kde už onen způsob hledali
a našli (http://www.asix.cz/supp_linux.htm), běhá to jak z praku...

---
Jirka