[OT] praca, programovanie vo Visual Basic 6

Tomáš Vymětal vymetalt na gmail.com
Pátek Září 21 12:08:25 CEST 2012

Technická (a třeba by zajímala i ostatní) .. proč probůh do VB6?! V tom
ještě někdo dělá? Jediné, co mě tak napadá je support pro rozšiřování
nějakých vážně starých aplikací, ale ... kolik takových požadavků od
klientů evidujete?

T.V.