OT Střádač, was: kam to bolsevik privedl...

konfera na efton.sk konfera na efton.sk
Pátek Září 21 08:41:59 CEST 2012

> Jano, rozbil si nam vlakno.

Naschval som si kvoli diakritike dal tu namahu pouzit webmail namiesto
mojho oblubeneho popcornu, no a prosim, takto to dopadne.

(Mimochodom, ten popcorn co pred nejakymi 7 rokmi autor prehlasil, ze
ho nebude podporovat a vyvijat, ma znova dalsie nove verzie, a dokonca v
readme je uz aj sekcia o tom, preco ho vyvija ked raz povedal ze ho
nebude vyvijat :-) Taky pristup sa mi paci... ;-) )

> Mohol by to byt pridávač? Vlastne nie, akumulator sam o sebe
> nepridava
> - na to je ALU -ale on zhromazduje co ALU napridava. Takze by to
> mohol
> byt hromadič. Alebo kopič či nahrňovač.

Kopič je podľa mňa perfektné - krátke, výstižné.

Ktovie, čo by na to povedal Jazykovedný ústav Ľudovíta Štúra SAV...?

wek