Re: OT Střádač, was: kam to bolsevik privedl...

j s jarin.hw na gmail.com
Pátek Září 21 08:31:17 CEST 2012

Jano, rozbil si nam vlakno.

Mohol by to byt pridávač? Vlastne nie, akumulator sam o sebe nepridava
- na to je ALU -ale on zhromazduje co ALU napridava. Takze by to mohol
byt hromadič. Alebo kopič či nahrňovač.

Dňa 21. septembra 2012 8:25,  <konfera na efton.sk> napísal/a: