OT Střádač, was: kam to bolsevik privedl...

konfera na efton.sk konfera na efton.sk
Pátek Září 21 08:25:49 CEST 2012

On 21.09.2012 08:12, Jiri Foldyna wrote:
> Procesor bez střadače není procesor, ale hrst splašených hradel :-D

Pekné!

Toto je jedno z českých slov, ktoré ma vždy miatli, okrem iného aj
kvôli tomu, že som nepoznal slovo "střádat" ale poznal slovo
"strádat"... teda až Matuškova pieseň "Jó, třešně zrály" mi tento
problém objasnila... :-)

A tiež neviem, ako by som to trefne preložil do slovenčiny...
zhrabúvač?

wek