Prosba - monostabilni obvod s MCU -- tentokrat ne-mcu riesenie

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Září 21 01:24:46 CEST 2012

> Medzicasom som si spomenul, ze som nedavno cital o
> http://www.linear.com/product/LTC6993
>
> Ale tento uz nema pointu, co som tam napisal... :-)

A navíc umí jen max. 33,6 sec, což vzhledem k požadované půlhodině jaksi...

> A jeje. Snad mu nechcete vytykat hriechy mladosti - to bol predsa
> jeden z ich prvych produktov, ak nie prvy; a aj ten Vas kus uz bude
> niekde v pubertalnom veku, predpokladam... :-)

Mno, já jejich historii neznám. Stáří tam trochu napovídá ocelová
klasika KU612, v kombinaci s PIC12C508 je to docela zajímavé...

Nicméně tu a tam se ještě EPROM vyskytuje a je třeba s ní manipulovat.
---
Jirka