OT Na velkosti (ne)zalezei, Was: OT: kam to bolsevik privedl...

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Září 20 23:59:34 CEST 2012

Dnes som letoval oscilator rozmeru 2x3 mm, to je uz suciastka ktora ak mi spadne na zem tak je koniec lebo ju uz nikdy nenajdem :-| Zlate plechace co isli do DIP14... Ono sice do tej dosky ide original oscilator 5x7mm, co je sice ludskejsi rozmer, ale kedze vsetky suciastky okolo uz boli zapajkovane, a tie pidioscilatory su notoricky bezvyvodove (maju len plosky na spodku keramiky ktora mimochodom tiez pomerne intenzivne odvadza teplo), zobrat ten malicky a vyrobit mu nozicky trciace do vsetkych 4 stran sa mi zdalo ako jedine schodne riesenie...

Bez lupy by som nedal ani ranu, ale musim sa pochvalit, ze to chodi... :-)

wek