Raspberry - zajimavosti

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Září 20 20:52:11 CEST 2012

On Thu, 20 Sep 2012, RV wrote:

> Me vadi na x OS hromady veci - kazdej je lepsi na neco jineho. Konkretne na

Posledni dobou mi zacina vadit vubec princip android marketu - tedy ted
google play. Chtel jsem si stahnout free aplikaci od Puriny takove to
loveni rybek pro kocku - ale co jsem se nedozvedel - this application
is not available in your country. Tyhle potize jsem na windows nikdy
nemel. Driv v tom slo oznacit ze chci vyhledavat jen free aplikace -
uz nejde. Do vyhledavani micha i aplikace ktera neobsahuji zadana klicova
slova - proste cpe sracky . Kdyz na windows clovek stravi hledanim
nejaky cas tak vetsinou problem vyresi ale v androidu nakonec narazi
na zed google.