OT: kam to bolsevik privedl...

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Září 20 20:33:16 CEST 2012

 20.9.2012, 20:19:59

Ja volam po boji proti nesmyslum typu zakaz zarovek, MeRo,
ROHS, povine vykupy z FVP, bioplyn za nehorazne ceny apod.
Je mi pritom jedno, zda nesmysly pochazeji z Prahy, Brusele, Moskvy
nebo treba Ulanbataru.
Obchazeni tech nesmyslu povazuji jen za opatreni krajni nouze, ktere
mne nijak netesi. Mim idealem je stas sice maly ( tj. nestrka sve
pracky do kazde prkotiny), ale silny (tj. nepodlehajici tlaku
vselijakych skupin, schopny dodrzovani zakonu ucinne hlidat a
vymahat).

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz