Nakup (nejen akupacku) na DX

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Září 20 17:37:08 CEST 2012

Dne 20.9.2012 17:20, Jirka napsal(a):
> To je osobní zkušenost?
Ano, jen ten drazzsi model si objednal kolega s tim, ze bude urcite
lepsi....
> Podle popisu to tak vypadá...
>
> Já mám jinou: pod stejným SKU přišly krátce po sobě dvě mírně odlišné
> věci...
>
> No, jak tu tuším poprvé kdysi napsal wek, ďábel se skrývá v detailech
> a ty Číňan zřejmě neřeší.
>
> Uvidíme, je to už druhý akupack z DX do mého stejného NB, ten první
> nic moc a navíc se vůbec nezdařil reset "power managementu", což je
> vlastně důvodem k téhle koupi. Vsadím se, že články budou OK, což už
> jsem tu taky rozebíral...

Na DX se da udelat dobry nakup. clovek musi vedet co, idealni pak i
overene zkusenosti.
Viz treba ten repeater za 50 dolaru. Tady jsou nejlevnejs iokolo 3-4kKc,
na e-bay to same, pod 100E neni nic....
Dalsi uchvatna vec, kterych jsem objednal desitky je tenhle nf PA:
http://www.dealextreme.com/p/2-ch-hi-fi-stereo-amplifier-for-car-motorcycle-with-usb-port-34406?item=4
za tu cenu to proste neudelate ani nahodou a konkretne tenhle PA se
vejde do PC misto 5,25 mechaniky.
Ale uz bych tam nikdy neobjednal zadny mobil. Byt jsou zajimave ceny,
vsechny se po docela kratke dobe po.....