OT: kam to bolsevik privedl...

Milan B. milan na bastl.sk
Čtvrtek Září 20 17:32:27 CEST 2012

On 9/20/2012 4:43 PM, Hfmcons wrote:
> Taky by se to dalo kvalifikovat jako obcházení nařízení EU.

Ale vsak po niecom takom tu stale volate.  Stale tu vykrikujete (vy,
Jirka, gatilo a par vam podobnych), ako treba bojovat proti SESRu a
bolsevikom, ale ked vidite, ze to niekto robi, tak sa tu vytasite s
ustrachanym "nie je to obchadzanie nariadeni EU?".

Tak smelo do toho, pridajte sa v obchadzani tohoto konkretneho
nariadenia k Francuzku, Nemecku, Slovensku a dalsim.  Alebo plati - ako
povedal nadporucik Hesse porucikovi Slamovi v Tmavomodrom svete - "...
vy jste takova... jina armada, ze?" ?

-m-

PS. osobne si myslim, ze o ziadne obchadzanie nejde (na uzemi EU), colne
urady jednoducho akceptuju cenu uvedenu na zasielke (pri mobile som mal
uvedene: Electronic gadget: USD 9.90) a ziadne nariadenie im nekaze
preverovat kazdu jednotlivu zasielku. To uz je umelecka tvorivost
colnych organov v prislusnych krajinach - papezskejsi od papeza.