OT: Ceska posta (bylo: Re: OT: kam to bolsevik privedl...)

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Září 20 17:26:37 CEST 2012

Pane kolego,

tohle jsem absolvoval už dávno a dokonce jsem to tu i doporučoval.

Ano, nějaký čas to skutečně fungovalo.

Před nedávnem ovšem došlo "k velkým organizačním změnám" a místní část
toho molochu už je zase tam, kde byla...

Když už tam pracují zaměstnanci (tzn. zřejmě jedinci bez vlastního zájmu
o věc), tak je záležitostí nadřízených a nějakých vnitrofiremních
principů, aby je srovnali.

Je to ovšem státní podnik, takže co čekat...

Navíc člověk má nějakou (omezenou) kapacitu a nelze neustále všechno
kontrolovat, hlídat a zpětně napravovat, zejména když za to platím a má
to běhat samo.

---
Jirka