Nakup (nejen akupacku) na DX

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Září 20 17:20:27 CEST 2012

To je osobní zkušenost? Podle popisu to tak vypadá...

Já mám jinou: pod stejným SKU přišly krátce po sobě dvě mírně odlišné
věci...

No, jak tu tuším poprvé kdysi napsal wek, ďábel se skrývá v detailech a
ty Číňan zřejmě neřeší.

Uvidíme, je to už druhý akupack z DX do mého stejného NB, ten první nic
moc a navíc se vůbec nezdařil reset "power managementu", což je vlastně
důvodem k téhle koupi. Vsadím se, že články budou OK, což už jsem tu
taky rozebíral...

---
Jirka