OT: kam to bolsevik privedl...

Milan B. milan na bastl.sk
Čtvrtek Září 20 16:32:00 CEST 2012

On 9/20/2012 3:46 PM, Daniel Valuch wrote:
> musim zaklepat ale vo Francuzsku mi zasielky z DX chodia rovno do
> schranky a to dokonca aj v hodnote nad 100E.

Mam rovnaku skusenost na Slovensku. Len mam malu schranku, takze
zasielku si musim ist vybrat na postu. Za zasielky z DX alebo cez eBay
som nikdy nic neplatil, aj ked boli mnohokrat vysoko nad limit 22E.

> Ak si pamatam vasi papalasi sa pri zavedeni tej buzeracie vyhovarali
> na nejake nariadenie EU,

Tie limity sice platia v celom EU (to "zavedenie" bolo len zrusenie
docasnej vynimky, podobne ako na Slovensku rok ci dva predtym), ale
zrejme zalezi na tom, ako sa k tomu prislusne institucie postavia.
Proste niekde sa s malickostami nebabru, inde v tom vidia prilezitost
ako sa na ludoch odbavovat (okrem CR aj v Taliansku, casto je o  tom
zmienka na eBay). Ale to je problem lokalny, nie EU.

> asi musite byt papezskejsi nez papez...

V tom to je.

-m-