OT: kam to bolsevik privedl...

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Čtvrtek Září 20 15:45:55 CEST 2012

Posta si uctuje za procleni tusim 180 Kc, zbytek je DPH. Myslim ale ze
jste si zbytecne nabehl tim, ze kupujete z DX takovou drahou baterku.
Myslim ze jsou na DX jsou trochu vysazeni a 43USD musi proclit, to
neprojde. Toto by proslo podle me bez cla:
http://www.ebay.com/itm/Battery-IBM-ThinkPad-R50-R50e-R50P-R51-R51e-R52-T40-T40P-T41-T41P-T42-T42P-/290703752201
Ted jsem kupoval 2 baterky po cca 23USD a bez problemu v cesku. Ze to
trvalo cinanovi je jina vec.

Martin Hanek