TI reader RI-STU-MRD2

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Čtvrtek Září 20 13:50:27 CEST 2012

Tak treba nekoho bude zajimat zaver:)
Vsude jsem se dozvidal nemame, nevedeme, nezname. Ochotna pani z
mistni pobocky Arrow mi nabidla, ze mi je muze objednat a cca v
polovine prosince bych je mohl mit. Ovsem jeji ochota ponekud ochladla
kdyz se dozvedela, ze se jedna pouze o nejakych 20ks za necelych 40K
penez.
Tak jsem nekonec v utery dopoledne objednal pres verical.com z USA a
dnes kolem poledne mi to postak polozil na stul:) Treba to nekomu
pomuze.
Marek