Opleteni koaxialu...

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Září 20 13:11:26 CEST 2012

O tom neviem - s vynimkou, ked ide o hermeticke puzdra s priechodkami z kovaroveho skla (t.j. skla, ktore ma zlozenie take, aby malo teplotnu roztaznost presne ako kovar - nozicka je teda samozrejme z kovaru). Tato technologia pochadza povodne z ery elektroniek (pochopitelne). U polovodicovych puzdier je to napr. stara dobra TO-3. Ale to zase uz v poslednom case tak casto nepouzivame... :-)

Tie "moderne" lepive nozicky su zo zliatin zeleza zrejme naozaj kvoli cene. Uplne typicky su to LED a elektrolyticke kondenzatory, ale aj ine vyvodove suciastky, u ktorych teplotna roztaznost tiez zrejme nehra ziadnu rolu.

wek