Raspberry - zajimavosti

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Září 20 12:52:55 CEST 2012

No FF na x86 nejede. Ale vse vyresil free prohlizec Dolphin, ktery zatim
jak se zda umi vsechno nativne.

Prehravani filmu se take podarilo vyresit - MX Player a k nemu
odpovidajici kodek pro x86 - neni v marketu - je treba nainstalit extra
tady odtud:
http://handheld.softpedia.com/get/Video/MX-Player-Codec-Intel-x86-135143.shtml

Jinak jak se zda tak to ze jedou aplikace z marketu pro ARMy ma
jednoduchy duvod - emulator ARMu bezici transparentne v tom distru
Androidu pro x86.

Me vadi na x OS hromady veci - kazdej je lepsi na neco jineho. Konkretne
na na Eee 901 se 4GB SSDje to uplne skvele - nechci od toho nic vic nez
co se chce bezne od tabletu - tedy web, maily, kalendar, pocasi, muziku
a filmy.
Kompletne rozbehnutej Android, kde funguje vse co potrebuju ma obsazeno
570GB ze 4GB. Jak s tim eeebuntu tak s xp jsem na 4GB nemohl vejit.

Radek Vicek