Vyvoj materialu a jine (bylo: Re: Opleteni koaxialu...)

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Čtvrtek Září 20 11:40:51 CEST 2012

s tym uplne suhlasim. Pisal som ze napriklad tie velke koaxialne kable
pre vykonove alebo telekomunikacne aplikacie su uplne v poriadku aj ked
z nich odstranili skoro vsetku med. Su aj elektricky lepsie, mechanicky
sa s nimi lepsie pracuje, konektory sa lepsie instaluju. To su ale
jednorazove instalacie a uz nikdy sa s tym nebude hybat.
Na pohyblivu instalaciu nebereme nic horsie ako dvojito az trojito
tieneny kabel z poctivej medi :-) Jeden by neveril aky bordel narobi
zelezne jadro a vsetky tie medzivrstvy v kabli ktory prenasa
sirokopasmove signaly od nuly az po GHz. ale takych aplikacii zase nie
je vela.
b.